Често задавани въпроси

1.Колко струва доставката?

Цената за доставка за поръчки до 90лв. е 4,99лв. до офис на Еконт и 7,99лв. до личен

2.Имате ли безплатна доставка?

Да, всички поръчки над 90лв. пристигат с безплатна доставка.

3.Колко бързо пристигат поръчките?

В градовете: за 3-7 работни дни след потвърждение на поръчката

Отдалечени населени места: за 5-7 работни дни потвърждение на поръчката

Не поемаме никаква отговорност за забавяне на вашата поръчка поради екстремни метеорологични явления.

4.Имате ли телефон за връзка? 

Да, можете да се свържете с нас на този телефонен номер 0875 356 356

5.Как мога да платя?

Плащате в брой при доставка, тоест плащате директно на куриера.

6.Мога ли да върна пратката?

Да, можете да върнете пратката в рамките на 30 дни от датата на получаване. В случай, че се установи дефект или проблем, който възпрепятства използването му по предназначение в продукта, който сте получили, клиентът спазва Закон 2251/1994, има право да се откаже от покупката на продукта в рамките на 30 календарни дни от покупката, връщайки стоки в първоначалното им състояние. www.pilo.bg има право да задържи възстановяване на сумата за върнатия продукт, докато не получи обратно споменатия продукт.

Възстановяването на сумата се извършва в рамките на 7 дни от връщането на продуктите. Възстановяването на сумата се извършва по същия начин на плащане, с който сте завършили поръчката. При наложен платеж и банков депозит трябва да посочите сметката, в която искате да бъде направен депозитът. За връщане се изисква доказателство за връщане. При издаване на фактура връщането трябва да се извърши с известие за доставка. За желанието си да върнете закупените от нашия онлайн магазин продукти, трябва да ни уведомите писмено на support@pilo.bg, с посочване „ВРЪЩАНЕ” датата и номера на документа за покупка или да ни се обадите на телефон 0875 356 356. Разходите за връщане на дефектни или неправилни артикули не се таксуват. Разходите за връщане на стоката по лични причини се поемат от клиента. За да спестите време и главоболия, препоръчваме на www.pilo.bg да проверявате внимателно всеки артикул по време на доставката, като проверявате самия продукт, целостта на опаковката и очевидните дефекти.

7.Мога ли да заменя продукт?

Да, можете да замените продукт. В рамките на 30 календарни дни от получаването на стоката (включително датата на получаване), клиентът има право да я замени, при следните условия: 1. Стоките трябва да са със запазен търговски вид - Не трябва да бъдат: износени, прани, скъсани, надраскани, боядисани. не са били подложени на обработки и действия, които нарушават целостта му и се изпращат с оригиналната опаковка и етикети. 2. Разходите за куриерски услуги за подмяна и връщане на стока се поемат от клиента (по време на смяната клиентът заплаща 2 (две) такси за куриерски услуги в двете посоки). 3. Трябва да ни изпратите стоката, която искате да замените с пратка до нас, която има следните опции: опция за преглед и тест, куриерски услуги и такси за ваша сметка, на адреса, който ще предоставим. Ние се задължаваме да върнем заместващия продукт в рамките на 7 работни дни от получаване, преглед и приемане на Вашата пратка, отговаряйки точно на Условията на горепосочените т. 1, т. 2 и др. в раздела "ЗАМЯНА". Ако искате да замените продукта, който сте получили за някой друг, моля свържете се първо с нас на: 0875 356 356, за да ви дадем подробна информация как точно ще извършим подмяната. Последваща писмена кореспонденция се извършва по имейл - support@pilo.bg

8.Как да следя поръчката си?

Можете да следите поръчките си от този ЛИНК, като въведете кода на товарителницата, която се изпраща автоматично при всяка поръчка на имейла посочен от вас при направата на самата поръчка.

Намерихте ли нужната информациятук? Ако не, можете да се свържете с нас на support@pilo.bg или телефон 0875 356 356.