Връщане/Замяна
Искате да върнете продукт? Не е проблем.
Можете да върнете продукти в рамките на 30 дни от датата на получаване (право на отказ от договора за продажба)
МОЛЯ, ПРЕДИ ДА ПРЕДПРИЕМЕТЕ ДЕЙСТВИЯ ПО ВРЪЩАНЕ ИЛИ ЗАМЯНА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАШ ОПЕРАТОР НА ТЕЛЕФОН: 0875 356 356
Важни неща, преди връщане/замяна.
Връщането е съвсем лесно, нужно е само да следвате следните стъпки:
- Задължително се обадете на телефон 0875 356 356 преди да заявите връщането си.
- Поставете продукта/продуктите, които желаете да върнете в плика в оригиналната опаковка с всички прилежащи документи съпътстващи го.
- Напишете имейл адрес до: support@pilo.bg като ЗАДЪЛЖИТЕЛНО в заглавието на имейла напишете „Връщане – Номер на поръчката“. Имейл адреса трябва да съдържа:
* Наименованието на продукта/продуктите, които искате да върнете/замените
* Причината за връщането/замяната
* Вашата банкова сметка в случай, че желаете връщане. (IBAN номер, към който да възстановим сумата), ако желаете замяна не е нужно да пишете банковата си сметка, а само с кой/кои продукти/и желаете да заменим. - Посетете офис на ЕКОНТ и направете връщането до следните адресни данни:
Получател онлайн магазин Pilo.bg. Наложен платеж 0лв.
ВАЖНО: РАБОТИМ САМО С КУРИЕРСКА ФИРМА ЕКОНТ - След като получим Вашата пратка обратно при нас, ние ще я проверим щателно и ако пратката отговаря на условията ни за връщане, ние ще преведем обратно сумата, която сте заплатили към Вашата банкова сметка, която сте ни предоставил на имейл адреса ни. Моля имайте предвид, че връщането на сумите става в рамките на 14 работни дни.
Условия за връщане/замяна на пратка
В случай, че се установи дефект или проблем в продукта, който сте получили, което възпрепятства използването му по предназначение, клиентът има право да откаже продукта в рамките на 30 календарни дни от покупката, връщайки го в първоначалното му състояние.
Всички продукти, които се изпращат за замяна или връщане трябва да са в търговски вид. Да не е нарушена цялостта на опаковката, да не са разкъсани или смачкани. Да няма липсващи компоненти. Към всяко връщане трябва да се съдържат и всички документи, флаери и т.н.
Запазваме правото си да откажем връщане на средства, ако пратките не изглеждат в търговски вид, ако са разкъсани или липсват елементи от тях.
Връщането на сумите става до 14 дни след взимане на пратката от офис на Еконт. Сумите за връщане се изплащат само и единствено по банков път, освен при неотложност. Законово изискване.
Запазваме правото да задържи възстановяване на сумата за върнатия продукт, докато не го получим обратно.
За желанието си да върнете закупените от нашия онлайн магазин продукти, трябва да ни уведомите писмено на support@pilo.bg, с посочване „Връщане – Номер на поръчката”, в имейл адреса трябва да се съдържа наименованието на продукта/продуктите, които искате да върнете/замените, причината за връщането/замяната и Вашата банкова сметка (IBAN номер, към който да преведем сумата) в случай, че желаете възстановяване на сума, а не замяна.
Разходите за връщане на дефектни или неправилнo получени артикули не се таксуват.
Разходите за връщане на стоката по лични причини или неправилно избран размер се поемат от клиента.
Възможна е замяна за по-скъпи продукти, като разликата се доплаща с наложен платеж.
Възможна е замяна за по-евтини продукти, като разликата се доплаща по банков път от нас към Ваша банкова сметка.